تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

با تجزیه و تحلیل ما در مورد Yooka-Laylee و Impossible Lair برای PS4 ، Nintendo Switch ، Xbox One و PC ، به شما خواهیم گفت که آیا این ماجراجویی جدید بازی Playtonic ارزشمند است یا خیر ، با این کار در گذشته DNA خود به گذشته بازگردید. ، برای دیدار با ماجراهای سیستم عامل های 2D در خالص ترین سبک Donkey Kong Country of SNES.


Playtonic Games ، مطالعه ای که توسط اعضای سابق پلتفرم Rare بیشتر انجام شد و به خاطر سپرد ، کلید دقیقی را برای راه اندازی اولین بازی خود یعنی Yooka-Laylee ، یک سکوی سه بعدی قدیمی در مدرسه ارائه داد که ادای احترامی به سبک بازی ها پرداخت نادر در نینتندو 64 مانند Banjo-Kazooie که به طرز عجیبی  به Super Smash Bros Ultimate رسیده است .

Playtonic Games با اولین بازی خود نشان داد که وی با ارائه یک ماجراجویی بزرگ که باعث شده فلسفه سکوهای سه بعدی در دنیای آزاد و ده ها مجموعه و راز بازگردد ، بر سفر به نوستالژی تسلط یافت. این همتراز با دیگر خلاقیت های نادر 3D ، چه از لحاظ بصری ، چه با صدا و با قابلیت پخش. حتی داشتن سطوح واگن!


اینها پرفروش ترین هارد اکسترنال در آمازون اسپانیا هستند

با این "ادامه" که ابتدا به هیجان طرفداران اولین Yooka که منتظر یک بازی سه بعدی دیگر بودند خاتمه نیافته است ، آنچه که Playtonic Games انجام داده است این بوده است که خیلی بیشتر در میراث ژنتیکی خود بازگردد و به طور خاص به 2D که می پردازد. چنین نتایج خوبی نادر داد با خر کنگ کشور از سوپر نینتندو ، بدون نیاز به از طریق کیکاستارتر است. آیا این یک تصمیم خوب بوده است؟ بیایید در این تجزیه و تحلیل Yooka-Laylee و Impossible Lair برای PS4 ، Nintendo Switch ، Xbox One و PC ،

بازی های پلتفرم 2D به استثنای برجسته نینتندو یکی از فراموشی های بزرگ این نسل است ، اما استودیوهای indie قادرند این فرمول را با ایده های اصلی فشرده کنند. و چه پلیفونیک با این لایه غیرممکن به دست آورده است؟ خوب ، یک بازی عالی دیگر برای اضافه کردن به ژانر: نه بیشتر و نه کمتر.

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
برای شکوه و عظمت بیشتر ، آن را با کاهش قیمت 30 یورو و در قالب فیزیکی راه اندازی کرده است ، حتی برای Switch (اولین مورد ، فراتر از یک اجرا ناچیز از Limited Run) ، فقط برای هیبریدی دیجیتالی شد ... و متشکرم ، خوب این یک "جبران" برای لغو نسخه Wii U بود).

Yooka-Laylee و Impossible Lair دوباره ما را با سرمایه B مقابله می کند ، که این بار بهشت ​​زنبورهای معروف به Reinolmena را استبداد کرده است. ما می توانیم از دقیقه 1 بازی او را شکست دهیم ، اما همانطور که از نام دن او مشخص است ، این خودکشی است ، کاری "غیرممکن" به دلیل کار سخت ...

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
دلیل این امر این است که در پایان هر یک از 40 مرحله بازی ، ما یک زنبور را نجات می دهیم ، به این معنی که "زندگی" بیشتری داریم ، به این معنی که احتمال بیشتری برای زنده ماندن از نتیجه جهنمی داریم ، که یک ریمیکس از تمام مکانیک بازی.

این چالشی است که هیچ پاکدامنی از مشکلات نمی تواند از آن شکایت کند ، زیرا مطابق نام خود زندگی می کند. خوشبختانه قبل از اینکه با این چالش روبرو شویم ، Yooka-Laylee و Impossible Lair دارای یک منحنی یادگیری محاسبه شده و مترقی است و شامل کمک هایی به عنوان نقاط کنترل با ادامه های نامحدود یا حتی امکان پرش کردن کل بخش در صورت وجود این ما را خفه می کند.

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
برخلاف Yooka-Laylee قبلی ، در اینجا ، پیشکسوت اصلی بازی از ابتدا دارای مهارتهایی است که از ابتدا قفل شده است و آنها تا حدودی کمیاب تر هستند (برای مثال ، هیچ دگرگونی وجود ندارد). اساس قابلیت پخش آن به همان اندازه مؤثر است: ترکیبات بین پرش و حمله جاده ، چه در زمین و چه در هوا ، سریعتر یا کندتر ، به طوری که باید از بی تحرکی ایجاد شده توسط این جایگزین برای منافع ما استفاده شود.

علاوه بر این ، اگر مورد اصابت قرار بگیریم ، لیت خفاش از یوکا جدا می شود و اگر بلافاصله او را "انتخاب نکنیم" ، او با ترس فرار می کند و آفتابپرست تنها خواهد بود ، بدون اینکه بتواند به آرامی برنامه ریزی کند یا اسلحه را عمودی انجام دهد ، علاوه بر این خطر یک ضربه اضافی که او را کامل می کند بله ، ما نیز شنیده ایم که کسی سوپر ماریو جهانی 2 را نجوا می کند  : جزیره یوشی ...

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
گزینه چیدن برخی از پرتابه ها را با زبان خود و پرتاب آنها اضافه کنید ... و تقریباً همه چیز را از نظر مکانیک ارائه می دهد. همانطور که گفتیم ساده است ، اما همه چیز برای کار مانند جذابیت محاسبه می شود ، و کنترل بسیار خوب جواب می دهد.

این یک بازی به خصوص اصلی نیست ، اما هر یک از 40 مرحله آن دارای عناصر مختلفی است که آن را در توسعه و مکانیک خود بی نظیر می کند. آسیاب های بادی در حال چرخش ، گردبادها ، دره ها ، تاکها ، پرتوهای وجود دارد که ما را تعقیب می کنند ، مناطق زیر آب ، عسل چسبنده و ... علاوه بر این ، در هر سطح ، پنج سکه پنهان وجود دارد که باعث افزایش قابلیت پخش مجدد می شود.

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
علاوه بر این ، پرها باز می گردند ، که به عنوان ارز برای به دست آوردن 62 تونیک عمل می کنند که می تواند هم گیم پلی را تغییر دهد (سرعت عمل را کم کنید ، هم دشمنان را تقویت کنید ، هم بیشتر پیروزها را در هوا انجام دهید ...) و هم زیبایی شناسی را با فیلترهای مختلف ( سینما نویر ، با رنگهای سبز به Game Game ...).

نکته اصلی منفی این است که به غیر از سرمایه B ، رئیس دیگری وجود ندارد که بتواند در دهان شما بگذارد. در عوض ، بازی فوق العاده جالب دیگری را نیز شامل می شود: از آنجا که نه تنها 2D سطح زندگی می شود ، این بازی شامل اصطلاح Supramundo نیز می شود.

تجزیه و تحلیل Yooka-Laylee برای PS4 و Xbox One

این یک نقشه سه بعدی سخاوتمندانه است که ما باید به تدریج مسافرت کرده و کشف کنیم ، که در آن اکتشاف ها و پازل های کوچک با هم ترکیب می شوند ، همچنین سکوهای پلتفرم 2D که در آن می توان یک سری دشمنان را خرد کرد. علاوه بر این ، عوارض مربوط به مار Trowzer (یکی از شخصیت های زیادی است که با توجه به اصل آن تکرار می شود) وجود دارد و لازم است با سکه های به دست آمده در فازهای استاندارد آنها را پرداخت کنید.

بنابراین ، برای باز کردن تمام سطوح بازی ، حداقل 101 از 200 مورد حضور در آن اجباری است. تنها با اتمام آن می توانید حدود دوازده ساعت طول بکشد ، که اگر می خواهید تمام سکه ها را جمع کنید ، تمام تونیک ها را باز کنید و زنبورهایی را که در سوپرموندو پنهان هستند پیدا کنید ، بیشتر خواهد بود.

یوکا-لیلی و آنالیز غیرممکن لیر
در مسائل سمعی و بصری ، این بازی به لطف گرافیک رنگارنگ یا موسیقی بی دغدغه ، بسیار سازگار است. البته این دوربین در بخش های پرواز به جلو ، سردردهای عجیب و غریبی را به شما می دهد تا از آن عقب بماند. و ذکر ویژه سزاوار حس شوخ طبعی دیالوگ ها است که به سادگی درخشان است.

همه اینها به ما این امکان را داده است که  نظر یوکا-لیلی و لای Imp غیرممکن را کاملاً  مثبت بیان کنیم. با وجود انتقاداتی که وی پس از ارائه وی دریافت کرد ، این پلتفرم قابل توجه 2D است که به بزرگان دوره 16 بیتی اشاره دارد. البته جنبه های غیرقابل تصوری دارد ، مانند فقدان کارفرمایان یا خرابی دوربین کوچک ، اما بدون شک ، این پیشنهاد عالی است ، با قیمتی تنظیم شده که هیچ فنی از این ژانر نباید از دست بدهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی