تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

البته آنچه در پشت دیوارهای واتیکان هنگام یک کنفرانس اتفاق می افتد ، یعنی انتخاب پاپ جدید ، قابل خواندن است. اما وقتی کاردینال های منتخب در سیستین چپل به پای صندوق های رأی می روند و از بین آنها یکی را به عنوان نماینده جدید خدای خود در روی زمین انتخاب می کنند ، دوربین ها کاملاً ممنوع است. فرناندو میایرلز ، کارگردان " شهر خدا "  ما را در فیلم Netflix " دو پاپ" می بردوی گفت: "با پشت صحنه های برابر با دو چنین رویداد مهم امنیتی - نتیجه نهایی سال 2005 ، هنگامی که جوزف راتزینگر (بندیکت شانزدهم) بیش از دو سوم آرا را کسب کرد ، و سال 2013 با انتصاب خورخه برگوگلیو با نام مستعار فرانسیس به عنوان جانشین خود به پایان رسید. علیرغم اینکه مشهور است ، فیلم های  سکرت شارلون (" باغبان ابدی ") درخشان و بی نظیر سکانس های عالی ، بی نظیر و جذاب در این درام شخصیتی شدید و تقریباً کاملاً عالی بازی شده اند که لحظات شگفت آور دیگری نیز برای ارائه دارد.

2012: کاردینال برگوگلیو ( جاناتان پریس) ، اسقف اعظم بوئنوس آیرس ، از وضعیت کلیسای کاتولیک ناامید است. وی در نامه ای از پاپ بندیکت شانزدهم می پرسد. ( آنتونی هاپکینز) استعفای او را بپذیرد پدر مقدس بومیان بایرن ، این درخواست را رد کرد اما به سختی دستور داد و به جای روم یکی از شدیدترین منتقدین خود را صادر کرد. ابتدا در اقامتگاه تابستانی پاپ ، سپس در پشت دیوارهای واتیکان ، مردان اساساً متفاوت در مورد سنت و پیشرفت ، گناه و بخشش و مسئولیت کلیسا برای 1.2 میلیارد مؤمن صحبت می کنند. مخالفان سابق میراث جان پاول دوم با یکدیگر اختلاف تلخی دارند و به نظر می رسد هیچ اجماعی پیدا نمی کنند. اما پس از آن ناگهان پاپ شروع به افتتاح کرد. کاملاً تعجب آور برای آرژانتینی ها ، که هنوز هم با تصمیماتی که در جوانی گرفته است ، دست و پنجه نرم می کند ، آلمانی به او می گوید که قصد دارد کاری را انجام دهد که هیچ پاپی جرات بیش از 700 سال انجام آن را نداشته باشد:


دو پاپ زمزمه ...


این فیلم با خنده باشکوه شروع می شود که پاپ فرانسیس سعی می کند پرواز را از طریق روم به لامپدوسا از طریق تلفن رزرو کند. البته خانم در انتهای دیگر خط تصور می کند که پس از آنکه مشتری نام و محل زندگی خود را اعلام کرد ، آفت کشیده می شود. بنابراین فقط آن را آویزان کنید. این صحنه اندکی قبل از پایان دو ساعت خوب تکرار می شود که دوباره با اندکی طولانی تر اجرا می شود و از این طریق حتی به شکل تندی نیز خواهد بود. اما این تنها لحظه اندک نیست که فرناندو میایرلز در کار خود که توسط فیلمنامه نویس  آنتونی مک کارتن (" تاریک ترین ساعت ") نوشته شده است ، در مکان هایی بسیار گفتگو-سنگین و به طرز چشمگیری نوشته است تا آرامش لازم را فراهم کند.

دقایق خوشمزه دیگری نیز وجود دارد ، مانند وقتی که کاراکترهای عنوان یک پیتزا را به کلیسای سیستین تحویل می دهند (با جلب توجه و جلب توجه به جزئیات و دقت در استودیوهای افسانه ای Cinecittà) یا بندیکت شانزدهم. تماشای یک قسمت از "کمیسار رکس" از تلویزیون. درج ها نه تنها خنده دار هستند ، بلکه بیننده برای تفکر و درک این دو مرد ، سر و عملکردشان نیز مفید است. آنها در شناخت چقدر فوق العاده محافظه کار ، راتسینگر سرخپوش و هوادار فوتبال بسیار آزادتر و احساساتی تر برگوگولیو از یکدیگر و آنچه در نهایت آنها را متحد می کند ، کمک می کنند.

دو بازیگر عالی

بیان صورت آنتونی هاپکینز (" سکوت بره ها ") عمدتاً رواج و بی طرف است. این بازی سفت و سخت هر چند وقت یکبار شکسته می شود ، هنگامی که برگوگلیو دوباره می گوید یا کاری دیگر انجام می دهد ، که جهان بینی بندی بندی شانزدهم است. کاملاً متناقض است. فقط هنگامی که شخصیت او تصمیم نهایی را گرفته است ، که زندگی همتای خود را برای همیشه تغییر خواهد داد ، ویژگی های صورت پاپیون و بنابراین هوپکینز روشن تر است. او از دیدن فقط یک بار ، یعنی وقتی که - در اوایل فیلم - خیلی راحت در پیانو نشسته بود ، بسیار آرام بود.

جاناتان پریس (" Game Of Thrones")") به طور مداوم با شریک صحنه خود برابر است - حتی اگر او حتی ممکن است مجبور شود با بخش سخت تر این دوبل کنار بیاید. از نظر برگگلیو کاملاً آگاه نیست و برای آنچه در انتظار او در اقامتگاه تابستانی پاپ کاستل گاندولفو و بعداً در واتیکان است ، بی اطلاع است. علاوه بر این ، در مقایسه با راتزجر ، که از ابتدای جوانی خود را کم و بیش کاملاً به کلیسا و الهیات اختصاص داده است ، در واقع او در آرژانتین وجودی متنوع ، در حال حرکت و حرکت را پشت سر گذاشته است که در چهره و حرکات مجری نیز بازتاب دارد. منعکس می کند.


... در اینجا توسط دو بازیگر کاملاً برجسته تجسم یافته اند.


ما در روزهای Bergoglios به عنوان یک جوان در دهه 1950 ، قبل از کشیش شدن ، در زندگی آشفته و برای او بسیار دردناک 1970 و 1990 و 2000s در مورد این زندگی می شنویم. گذشته نگر نه تنها خود را از حال جدا می کند زیرا که پاپ آینده در اینجا عمدتاً توسط  خوان مینوجین (" زما ") تجسم یافته است. آنها دانلود رایگان سریال دل همچنین به صورت سیاه و سفید و یا در تصاویر آنالوگ بسیار دانه دار با نسبت تصویر مربوط به دوره مربوطه ارائه شده اند. بنابراین آنها کاملاً در تضاد با تصاویر سال 2012 هستند - چه با دوربین دستی و چه فیلمبرداری ثابت - به طور مداوم ظاهر بسیار نجیب و تیز تیز دارند.

فلاش بک های شلیک شده در آرژانتین و اروگوئه بخش قابل توجهی از فیلم را به ویژه در وسط به خود اختصاص می دهد. آنها برای نشان دادن گفتگوهای برگگلیوس با راتزجر مهم هستند. با این وجود ، گاهی اوقات به عنوان تماشاگر آرزو می کنیم که آنها را کمی کوتاه تر نگه داریم. نه به این دلیل که آنها حوصله می کشند. به خصوص داستان درباره رفتار جنجالی پاپ آینده علیه حاکمان پیشین در کشورش بسیار هیجان انگیز است. اما هر دقیقه ای که در گذشته می گذرانیم ، ما را از تعامل خارق العاده هوپکینز و پریس دور می کند. از این نظر ، درست است که جدا از چند اظهار نظر جانبی که حتی به زمان راتزجر به عنوان عضوی از جوانان هیتلر نزدیک نشده است ، به عنوان یک یاور نیروی هوایی یا به عنوان اسیر جنگی دریافت می شود.

چقدر می تواند چنین باشد؟

البته به استثنای این دو مرد ، هیچ کس نمی داند که واقعاً بین آنها چه گفته شد. فیلمنامه براساس منابع مختلف ساخته شده است ، اما به سختی هر چیزی 100 درصد قابل اثبات است. بنابراین ، مشروعیت دارد که فقط رسوائی هایی باشد که بندیکت شانزدهم به دست آورده است. در وهله اول این سؤال را ایجاد کرد که آیا او کسی مناسب برای رهبری کلیسای کاتولیک از بحران خود ناشی از آن بود یا خیر. به این ترتیب ، ممکن است رقم Ratzinger در "دو پاپ" خیلی خوب باشد. بنابراین ، کسانی که دوست دارند درباره شیوه کمتر با شکوه آلمانی در مقابله با فساد گسترده در واتیکان و گزارش های انباشته شده از سوء استفاده از کاهنان به کودکان در دوران ریاست جمهوری خود اطلاعات بیشتری کسب کنند ، باید فوراً مستند سینمای عالی را دریافت کنند. "مدافع ایمان »اثر  کریستوف رول .

قطعه ای به انتهای "دو پاپ" وجود دارد که در آن شخصیت های اصلی به طور مستقیم درباره این موضوعات صحبت می کنند. اما مریلز و مک کارتن تصمیم می گیرند لحن را در این لحظات پنهان کنند. میخوای؟ یا آیا شما می خواهید بیننده بر اساس آنچه قبلاً دیده و شنیده اید ، خلأ را پر کند؟ با این حال ممکن است به این سؤال پاسخ دهید ، این یک فیلم عالی ، برتر ، دارای اسکار و به طور مداوم فوق العاده سرگرم کننده است که کلاس آن با این لحظه تا حدودی ناامیدکننده کاهش می یابد.

نتیجه گیری: شما لازم نیست که یک کاتولیک باشید یا حتی به یک خدا ایمان نداشته باشید تا از اجرای های کاریزماتیک آنتونی هاپکینز و جاناتان پریس و شوخ آنها ، عمدتاً بسیار باهوش ، اما گهگاه خنده دار و جذاب در این نوار بصری کاملاً قانع کننده لذت ببرید.