تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

پیش بینی پیش بینی انیمه Weathering with You (Tenki no Ko) ، از سازندگان معروف Your Name. Selecta Vision این فیلم را در تاریخ 29 نوامبر در اسپانیا آغاز خواهد کرد.


Weathering with You (Tenki no ko)  یک فیلم انیمیشن ژاپنی است که به نویسندگی و کارگردانی Makoto Shinkai ساخته شده است، مسئولیت کارگردانی در سال 2016  Your Name ، یکی از بهترینفیلم های انیمهبا بهترین امتیاز و سودآوراست. به یاد بیاورید که یک کلاسیک خلع گیبلی به عنوان  دور ارواح  بالاترین انیمه پرفروش به تاریخ تبدیل شد.

اگر وجود دارد است یک بخش ضروری تحت جشنواره فیلم سن سباستین ( SSIFF )، است که Perlak ، که در آن سنگهای واقعی مانند قبل از ما جمع آوری می شوند. با تشکر از Selecta Vision ، مسئول توزیع آن در اسپانیا و خود جشنواره ، ما می توانیم از آن لذت ببریم تا برداشت هایمان را قبل از نمایش برتر خود ، که برای 29 نوامبر برگزار شد ، به شما ارائه دهیم.

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید و به صورت رایگان دریافت کنید

این فیلم با معرفی ما با هوداکا شروع می شود: جوانی که از خانه فرار می کند تا در توکیو ساکن شود. با این حال ، به زودی اولین مشکلات وی ظاهر می شود زیرا جایی برای ماندن یا شغل پیدا نمی کند و تنهایی شروع به ساختن دندان می کند.


در همین حال ، او با حینا ملاقات می کند ، که معمولاً در یک فروشگاه همبرگر کار می کند. یک روز او تصمیم می گیرد ارتباط خود را با مردی که به طور اتفاقی در یک روز بارانی با او ملاقات کرده از سر بگیرد. او به عنوان یک نویسنده مستقل به شما شغل می دهد و از شما در خانه خود استقبال می کند. بنابراین ، او شروع به تحقیق در مورد دوشیزه های آسمانی می کند ، افسانه ای که طبق آن برخی از زنان جوان می توانند پرتوهای خورشید را جذب کنند و ابرها را از بین ببرند.

در ابتدا او فکر می کند که چیزی بیشتر از داستان های باستانی نیست تا زمانی که دریابد که حینا ، که به تنهایی با برادر کوچک خود زندگی می کند ، آن هدیه را دارد. همراه او ، وی یک صفحه وب برای ارائه خدمات خود ایجاد می کند و اجازه می دهد هوا در مهمانی ها ، بازارها و رویدادهای خانوادگی خیرخواهانه باشد. اما ، متاسفانه ، هزینه بالایی برای حینا دارد.

فیلم انیمیشن Weathering With You
آب و هوا با شما در مورد بسیاری از موارد صحبت می کند: از یک طرف ، تفاوت بین طبقات اجتماعی در ژاپن ، تردد در توکیو یا آسیب پذیری در معرض خطر محرومیت. صحبت در مورد هر دو خشونت جنسی و جسمی ، موضوعی که کاملاً با رویکرد درخشان ، مثبت و حتی طنزآمیز که در برخی از قسمت های فیلم ارائه می شود ، مخالف است. به این معنا ، برادر حینا ، نگیسا ، یک کشف به عنوان یک تسکین طنز است.

برای بقیه ، فیلم از استحکام بالایی برخوردار است ، به این معنی که در همان دنیای داستانی به نام Your Your قرار داده شده است . یک سکانس شخصیت اصلی خود را که در بازار کار می کند ، بازیابی می کند ، گره ای زیبا برای طرفداران انیمه. با آن ، او همچنین دارای فضایل زیادی مانند دانستن نحوه بهره برداری از نور ، تغییرات آب و هوا و البته پدیده های هواشناسی است. دیدن باران از طریق لیوان در این فیلم مانند این است که واقعاً در خانه خود آن را تماشا کنید.

فیلم انیمیشن Weathering With You
مشاهده گالری

6 تصویر

و این است که ، مهمتر از همه ، فراتر رفتن از پیام ، داستان عشق ، درام شخصی شخصیت های اصلی و هر نتیجه گیری که از این فیلم نتیجه بگیریم ، Weathering with You فیلمی زیبا ، ظریف ، زیبا و بسیار زیبا است. شخص مسئول طراحی شخصیت ها ، Masayoshi Tanaka ، کارگردان انیمیشن Atsushi Tamura و فرد مسئول بخش هنری فیلم: Hiroshi Takiguchi ، بسیار کمک می کند .

نه تنها دنیای بهشتی که دارای غروب خورشید است ، ابرهای آن باردار از باران ، باران های آن و یا کومولونیمبوس آن نیز به خوبی در این فیلم به تصویر کشیده شده است ، همچنین توکیو نیز دارای یک درمان خاص است ، با کار عظیمی از تفریح ​​آسمان خود و چراغ های شهر

به طور خلاصه ، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود ظاهر در صفحه بزرگ مغناطیس بماند: ممکن است نام شما وقتی فیلم بهتری تمام می شود یک فیلم گردتر باشد اما  Weathering with You  نیز روح دارد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی