تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

15 نظر
تجزیه و تحلیل Ori و Blind Forst Definitive Edition برای نینتندو سوئیچ. Moon Studios ماجراجویی زیبای خود را که در اصل از Xbox One و PC است به کنسول هیبریدی منتقل می کند و در طول راه پیشرفت های مختلفی را ایجاد می کند که داستان Ori را در جنگل نیبل حتی جادویی تر می کند.


" حتی شروع نشده است و من در حال گریه هستم " روشی مناسب برای توصیف Ori و جنگل کور است . قبل از اینکه حتی برای اولین بار دکمه پرش را فشار دهیم ، بازی توسعه یافته توسط Moon Studios  که ابتدا در سال 2015 برای Xbox One و PC منتشر شد ، این مسئله را روشن می کند که ما با یک داستان زیبا و حساس روبرو هستیم ، از مواردی که به روح می رسند. حتی اگر این کار صرفاً از دنباله مقدمه باشد ، جایی که به Ori و Naru ارائه می شود ، ما موظفیم آن را توصیه کنیم.


اما Ori و جنگل کور بسیار بیشتر است. این یک داستان دلپذیر و برانگیز است ، بله ، اما به نوبه خود یک بستر درخشان است. همچنین این یک "metroidvania" است که با طعم نفیس طراحی شده است ، و همچنین یک اثر سمعی و بصری است که کلمه "گرانبها" در آن اندک است. اگر نسخه اصلی را بازی کردید ، ما چیز جدیدی را به شما نمی گوییم. و اگر نسخه اصلی را نواختید ، می دانید که ما با عنوانی روبرو هستیم که هر عاشق تفریح ​​و تفریح ​​الکترونیکی ، صرف نظر از سلیقه آنها ، باید با خیال راحت در قفسه کتاب خود (یا کتابخانه دیجیتال) قرار گیرد.

تجزیه و تحلیل Ori و جنگل کور برای Xbox One

اما اکنون ، به لطف نسخه تازه منتشر شده برای نینتندو سوئیچ ، Ori نیز تجربه ای است که می توانید در مترو ، در یک سفر اتومبیل یا در وسط یک جنگل ، که فقط با زمزمه برگها همراه است ، از آن لذت ببرید. شاید اینگونه باشد که Moon Studios از ابتدا آن را تصور کرد ، و با توجه به محبت وارده به این نسخه ، کم کم تعجب آور ما نخواهد بود. ما در تحلیل خود از Ori و Blind Forest Definitive Edition برای Nintendo Switch به شما می گوییم .

این مورد برای Nintendo Switch ضروری است

درختان نمی توانند جنگل را ببینند
اندازه یکی از جالب ترین جنبه های این ماجراجویی است: Ori یک موجود کوچک است. خیلی کم و در آغاز ، کنترل یک قطعه کوچک از نور می تواند تکان دهنده باشد ... اما با یک هدف روشن در ذهن ساخته شده است: انتقال این احساس کوچک بودن ، که ما چیزی در مقایسه با یک حیوان کوچک در وسط یک جنگل پهناور نیستیم. از آنجا که سناریوها واقعاً بزرگ هستند؛ چند بازی 2D وجود ندارد که اندازه ای که مرزهای افقی "اتاق ها" را از هم جدا می کند بسیار زیاد باشد.

Ori و the Blind Forest Definitive Edition Nintendo Switch
خوشبختانه ، اندازه Ori نیز حاکی از سرعت بسیار خوبی است. با حرکات و چابکی سیمانیان ، موجودات کوچک قادر به عبور از جنگل نیبل در چشمک زدن هستند. در ابتدا فقط با پرش ، اما ما به زودی مهارت های معمولی "metroidvania" را می گیریم ، مانند عبور از دیوارها یا ایجاد یک پرش دوم در وسط هوا ، تقویت بیشتر سرعت حرکت و روان بودن آن و البته باز شدن امکان اکتشاف کنترل ساده اما بسیار دقیق است. وقتی شکست بخوریم ، می دانیم تقصیر ما بوده است.

Ori نیز به ویژه قوی نیست ، اما این مسئله هنگامی که شما Sein را به عنوان همراه ، روح درخت جنگلی دارید که به او اجازه می دهد تا در فاصله معینی با ضربه شلاق به نور حمله کند ، مشکلی ندارد . این سیستم رزم آتیپیک مانند یک جذابیت عمل می کند زیرا همه چیز به میلی متر اندازه گیری می شود: دشمنان بسیار تهاجمی هستند و حملات آنها ، بسیار مضر ، اغلب شامل پرتابه هایی با فاصله است.


این ما را مجبور می کند تا از قابلیت چابکی Ori برای گول زدن استفاده کنیم ، در حالی که دکمه حمله را با سرعت کامل خرد می کنیم. روی کاغذ ممکن است خیلی قانع کننده به نظر نرسد ، اما مانند جذابیت عمل می کند و به لطف افزایش تدریجی چالش ها ، همیشه چالش برانگیز است. علاوه بر این ، اوری نیز آستین خود را آستین دارد.

درخت مهارت ، به سه شاخه متمرکز بر مناطق مختلف (حمله ، حرکت و اکتشاف) تقسیم می شود. مجدداً ، ایده هایی را می یابیم که معمولاً دیدن آنها ترکیبی نیست (یک درخت مهارت؟ روی سکویی؟) اما اجرای آن به قدری روشن است که باعث تقویت احساس در حال حاضر با شکوه پیشرفت می شود. "metroidvania" ، با اضافه کردن لمس شخصی سازی برای تجربه بیشتر "مال" ما.

Ori و the Blind Forest Definitive Edition Nintendo Switch
علیرغم تعداد زیادی از عناوینی که امروزه به عنوان "metroidvania" تعریف می شوند ، تعداد کمی از آنها موفق به کنار آمدن با ژانر و بازی هایی هستند که نام خود را بر آن گذاشتند. جنبه هایی از قبیل بازگرداندن یا آزادی اکتشاف ، ضعیف اجرا شده ، می تواند باعث به هم ریختن کل خانه شود ... اما اوری و جنگل کور نیز به لطف دنیایی بسیار زیبا و طراحی شده که مدام پاداش می دهد ، می توانند در این بخش بدرخشند. به بازیکنی که مایل به سرمایه گذاری است ، و کسی که همیشه پاداش بیشترین مهارت را در فرمان دارد پنهان می کند

اما به اندازه کافی برای صحبت در مورد بازی؛ این با شکوه است و احتمالاً نیازی به گفتن نداریم (بیشتر) چه می توانیم در مورد نسخه Ori و Blind Forest for Nintendo Switch بگوییم؟ خوب ، آنها می خواهند به دنبال اعضای Moon Studios ، یکی یکی ، به آنها ببوسند.

Ori و the Blind Forest Definitive Edition Nintendo Switch
وقتی بازی هایی که قبلاً از طریق PS4 و Xbox One گذر کرده بودند در Nintendo Switch منتشر شوند ، معمول است که آنها در سطح فنی به خطر بیفتند. سخت افزار کنسول ترکیبی همان چیزی است که هست ، بنابراین قابل درک است. اما Moon Studios نه تنها موفق شده نسخه ای را منتشر کند که مطابق با نسخه اصلی باشد: آنها همچنین موفق شده اند آن را بهبود بخشند ، و Ori و جنگل کور را به افتخار نام 'Definitive Edition' بدست آوردند .

توماس مالر ، مدیر بازی توضیح داد که در شخصیت اصلی Ori با سرعت 30 فریم در ثانیه متحرک شد ، در حالی که در نسخه نینتندو سوئیچ با سرعت 60 فریم در ثانیه است و قادر به تولید حس بیشتر سیالیت است. به این نکته باید اضافه کنیم که Ori و Blind Forest Definitive Edition در همه زمانها با سرعت 60 فریم در ثانیه و همیشه در حداکثر رزولوشن ارائه شده توسط حالتهای مختلف (1080p در تلویزیون و 720p در لپ تاپ) حرکت می کند. این بندر کاملاً ساده است.

Ori و the Blind Forest Definitive Edition Nintendo Switch
بازی های زیادی وجود دارد که در Nintendo Switch "چسبیده" هستند ، اما پرونده Ori و Blind Forest می تواند یکی از اغراق آمیزترین مواردی باشد که ما با آن روبرو شده ایم. علاوه بر اینکه یک سکوی رنگارنگ و فاکتور عالی است ، زیرا به نظر می رسد برخی از مکانیک های آن با مفهوم بازی های قابل حمل در ذهن ساخته شده اند: امکان ایجاد نقاط ذخیره سازی در هر زمان (تا زمانی که انرژی داشته باشیم) است. همراه کامل در حالت قابل حمل ، جایی که بازی ها معمولاً کوتاه تر هستند.

با توجه به عشقی که Ori و Blind Forest با Nintendo Switch به آن پرداخته اند ، هیجان و هیجان ( آنچه بیشتر) از آنچه که استودیوی ماه است ، اجتناب ناپذیر است . خوشبختانه در حالی که منتظر رسیدن آن در 11 فوریه 2020 هستیم ، راه بسیار خوبی برای سرگرمی خود داریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی