تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

با بهترین تیشرت های Dragon Ball به اینجا برسید!

اگر شما به یاد داشته باشید، در قسمت قبلی به Goku مواجه Jeice و Burter ، اما در واقع، آنچه که او انجام طفره رفتن هر یک از مشت او بود. خوب ، امروز گوکو از انتظار خسته شده است ... و اقدام خواهد کرد!


قسمت 68 از Dragon Ball Z با نبرد گوکو در برابر بورتر و جیسی آغاز می شود. حضور سریعتر نیروهای گینو تضمین می کند که به لطف سرعت خود قادر به فرار از او نخواهید بود ، اما هیچ چیز از واقعیت فراتر نیست ، گوکو موفق به طفره رفتن از همه حرکات بوتر است. و نه تنها این ، او قادر است از حملات جیزه به طور همزمان جلوگیری کند!

اژدها Ball Z فصل 68
چند ثانیه بعد ، گوکو تصمیم می گیرد که به این حمله حمله کند و با ضربه ای فوق العاده به بورتر برخورد می کند ، که با یک آرنج در ستون همراه است و او را به طور کامل KO ترک می کند. جیز نمی تواند آنچه را که چشمانش را می بیند ، باور کند ، یک ساعی ساده و با نیروهای رزمنده به سختی از شر این فرمان خلاص شود. در مواجهه با این وضعیت ، وی تصمیم به فرار و برقراری ارتباط آن با گینویو می گیرد.

اژدها Ball Z فصل 68
اژدها Ball Z فصل 68
علیرغم قدرت عظیم گوکو ، ساعیان از زندگی دوباره و بورتر رها شده است ، امری که به هیچ وجه گیاهی را قانع نمی کند و تصمیم می گیرد با وجود امتناع گوکو ، آنها را یکبار تمام کند. بنابراین ، شاهزاده سایان ها Recoome را به قطعات می اندازد و گردن Burter را خرد می کند. در زیر نگاه کنید که مرد فقیر چگونه بود ...

اژدها Ball Z فصل 68
وقتی جیس جلوی رئیس خود ایستاد ، عصبانیت به بدن جینو حمله می کند زیرا او تنها با دو عضو نمی تواند یک کیفیت عالی ایجاد کند. بنابراین ، آنها تصمیم می گیرند توپ های اژدها را دفن کنند و به سمت محلی که Goku و شرکت در آن قرار دارند سر بزنند. خود گینو آنها را خواهد کشت.  

اژدها Ball Z فصل 68
اژدها Ball Z فصل 68
قبل از ورود باقیمانده فرمان Ginyu ، Goku احساس می کند که انرژی شیطانی خارق العاده ای در جهت خاصی هدایت می شود و به گفته گواهان و کریلین ، خانه بزرگترها است . و البته ، این فریزر است که می خواهد کشف کند چگونه می خواهد تمایل خود را شکل دهد و به سراغ 3 ناموکیایی که زنده هستند می رود! اگرچه البته ، گوهان معتقد است وقتی بزرگان بزرگ راز را فاش می کنند ، فریزا او را می کشد و بدین ترتیب توپ های اژدها را پایان می دهد ، بنابراین آنها تصمیم می گیرند که در جستجوی کره ها ، زمین را ترک کنند ، اکنون که مستبد کهکشانی مشغول است.

اژدها Ball Z فصل 68
در همین حال ، Goku و Vegeta (که اکنون بعد از بهبودی از آستانه مرگ بسیار قدرت بیشتری دارند) در میدان جنگ می مانند تا در اسرع وقت Ginyu و Jeice را اعزام کنند ، اما در کمال تعجب ساعیان ما ، Vegeta تصمیم می گیرد از صحنه فرار کند. ، این کار را با توپ های اژدها انجام دهید و کل مشکل را به Son Goku بسپارید. از این زنده بیرون می آیی؟

اژدها Ball Z فصل 68

اژدها Ball Z فصل 68
تجزیه و تحلیل قسمت 67 بازی Dragon Ball Z!

اژدها Ball Z فصل 68
CURIOSITIES!
1- وقتی گوکو باورت را شکست داد ، آنها همان نکته را به ما می دهند که نپا را روی زمین خاتمه داد. یادت هست؟

اژدها Ball Z فصل 68
2- بولما ، که هنوز نمی داند گوکو در نامک سقوط کرده است ، درباره صحنه ملاقاتش فکر می کند ، با صحنه های بازآرایی مانند تصویر زیر.  

اژدها Ball Z فصل 68
نظر شما در مورد قسمت 68 از Dragon Ball Z چیست؟ آیا می خواهید مبارزه با جینیو را شروع کنید؟ کای، کای !

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی