تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

Sniper Elite 3 عنوانی است که در ژوئن سال 2014 منتشر شد و اکنون ، پنج سال بعد ، به نینتندو سوئیچ می رسد. در این قسط ما از داستانهای جنگ کارل فیربورن ، تیرانداز از خفا نخبه متفقین ، که یک بار دیگر باید با سربازان فاشیست جنگ جهانی دوم روبرو شود لذت خواهیم برد.


پس از بیش از 5 سال می رسد بندر تیرانداز از خفا نخبگان 3 برای سوئیچ نینتندو . در آن زمان ، در ژوئن سال 2014 ، ما قبلاً در مورد تجزیه و تحلیل این عنوان برای بقیه سیستم عامل ها (PS4 ، Xbox One ، PC ، PS3 و Xbox 360) صحبت کرده بودیم ، بنابراین این بار بر روی نسخه قابل حمل N عالی صحبت خواهیم کرد. و اینکه چگونه برای این کنسول تطبیق داده شده است.


Sniper Elite یک سریال طولانی است که بتدریج شامل مکانیک های جدید می شود و همواره علاقه مندان را به خود جلب کرده است. از ابتدای حق رای دادن با آن Sniper Elite - Berlin 1945 برای PS2 ، Xbox و PC این عنوان اجازه داده است تا کارل فیربورن را در داستانهای جنگی خود همراهی  کند.

یکی از بارزترین ویژگی های این حق رای دادن ، تفریحی چشمگیر و کند حرکت چشمگیر در برخی از کشنده ترین عکس ها ، با آن تفریحی اشعه ایکس است که در آن می توان تخریب شات خود را مشاهده کرد: killcam. اما Sniper Elite موفق شده است تکامل یابد و وزن بیشتری به سایر مکانیک ها از قبیل مخفیکاری بدهد که اگرچه درست است که در این بخش چیزی اختراع نمی کند ، اما عنوان را متعادل می کند تا در نهایت یکنواخت نباشد.

Sniper Elite 3
یکی از مکانیکهای خیرخواهانه این Sniper Elite 3 این احتمال است که سربازان دشمن با صدای شلیکها ما را تشخیص دهند ، بنابراین اگر بخواهیم از همان نقطه دوبار شلیک کنیم ، باید سخت فکر کنیم. از آنجا که اولین نفر به سربازان اطراف ما هشدار می دهد (موقعیت خود را "روح" می گذاریم تا بدانیم دشمنان ما را در کجا قرار می دهند) ، در حالی که حالت دوم مستقیماً موقعیت ما را آشکار می کند و باعث می شود همه دشمنان اطراف در حال حاضر به ما حمله کنند.

برای جلوگیری از این رویارویی مستقیم ، می توانیم موقعیت را تغییر دهیم یا از جایی که صداهای ما را با بعضی از صداهایی که آنها منتشر می کنند ، شلیک کنیم. یا سر و صدای ایجاد شده توسط عملکرد موتور یا محلی که در آن برخی از سربازان در حال شلیک خمپاره هستند.

Sniper Elite 3
بدیهی است که ما زوم بینایی خود و گزینه نگه داشتن نفس خود را برای دقیق تر گرفتن عکس خود خواهیم داشت. برای انواع دیگر رویارویی مستقیم تر ، ما یک چرخش از اشیاء خواهیم داشت که در میان آنها می توانیم دینامیت ، نارنجک های تکه تکه شدن ، سنگ (برای جذب برخی از نزدیکترین دشمنان) یا کیت های کمکهای اولیه را پیدا کنیم.

ما همچنین دارای یک سلاح کوتاه برد با یک خاموش کننده (Welrod) و امکان به پایان رسیدن پشت دشمنان هستیم. در این نسخه تنظیم شده در شمال آفریقا در طول جنگ جهانی دوم ، برخی از سناریوها را تا حدودی "pasillescos" می بینیم ، اما نسبت به تحویل های قبلی پیشرفت بازتری دارد.

Sniper Elite 3
نسخه Switch کاملاً حرکت می کند
فقط در مورد ، بیاد بیاوریم که این Sniper Elite III  عنوانی است که در نسل گذشته PS3 و Xbox 360 و در ابتدای "نسل جدید" PS4 و Xbox One منتشر شد. عنوانی که قبلاً چند سال دارد و آن برای بهتر یا بدتر ، کاملاً با الزامات فنی موجود در مورد Nintendo Switch سازگار است .

بدیهی است که در این نسخه از لپ تاپ نینتندو با Sniper elite 3 با آنچه در PS3 و Xbox 360 دیده می شود ، نزدیک تر از آنچه در PS4 و Xbox One بود می دیدیم ، اگرچه جرات می خواهیم بگوییم که حتی از این بهتر به نظر می رسد نسخه های این نسل اول

Sniper Elite 3
یکی از نکته های جالب توجه بهینه سازی مطلوب با عنوان 505 بازی و Rebelion در این بندر است . زمان بارگذاری بسیار سریع می باشد ، این نرخ فریم افت نمی کند در هر زمان (حتی با سرعت حرکت دوربین) و بصری است بیش از قابل قبول با توجه به بالا.

ما می توانیم از این عنوان متمرکز بر تیرانداز هم از طریق حوض و هم در حالت قابل حمل لذت ببریم ، اگرچه درست است که ما به لطف همه حوض می توانیم به دورترین دشمنان روی صفحه بزرگتر خود نگاه کنیم. البته همانطور که انتظار می رود در این فرآیند مقداری قطعنامه قربانی خواهیم کرد ، بنابراین تصمیم به هر یک بستگی دارد.

Sniper Elite 3
Sniper Elite III می تواند یک بازی خوب برای گذر زمان باشد
همانطور که می گوییم ، اگر قرار باشد برخی از آنها قرار بگیرند ، اما ما برجسته می کنیم که چگونه کنترل ها با واقعیت نگه داشتن کنسول ها در حین اجرای برخی از "شانه ها" سازگار هستند ، اگرچه در دراز مدت شما به آن عادت می کنید.

در پایان ، نظر ما این است که این Sniper Elite III می تواند عنوان خوبی برای لذت بردن از نسخه قابل حمل Nintendo Switch باشد. هر دو منو ، زمان بارگذاری و میزان فریم روان و سپاسگزار هستند (از نظر فنی). عکس هایی که با تیرانداز از خفاش می گیریم ، حتی در صفحه کوچکتر نیز شگفت انگیز است و ماموریت ها و گیم پلی این عنوان قدیمی گزینه خوبی برای گذراندن اوقات مرده هستند. بدون شک ، یک کسب خوب ممکن است.

  • شکلر شکلری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی