تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

منتقد سریال Movistar + Vida perfecto اصلی ، نوشته ، کارگردانی و بازیگر نقش لتیسیا دولرا. در تاریخ 18 اکتبر 2019 روی سکو باز می شود.


درمورد بحث و گفتگوهای بسیاری که پیرامون سریال Perfect Life داشته اند و حتی در مورد خود نتیجه نهایی نیز بسیار کمتر صحبت شده است. در کن ، آن را بسیار دوست داشت و برای سه شخصیت اصلی زن خود: Aixa Villagrán ، Celia Freijeiro و Leticia Dolera ، جایزه بهترین سریال و بهترین عملکرد را کسب کرد .

در چارچوب  67مین دوره جشنواره فیلم سن سباستین (SSIFF) ، هشت قسمت به طور متوسط ​​حدود 25 دقیقه که فصل اول را تشکیل می دهند نیز دیده شده است و استقبال نیز به همان اندازه گرم شده است.

از ماه آزمایشی Amazon Prime Video لذت ببرید و به صورت رایگان دریافت کنید

وقتی یک سریال عنوانی از این دست داشته باشد و شخصیت های اصلی آن به صورت وارونه در پوستر قرار بگیرند ، دلیلش این است که ، بدیهی است ، دقیقاً برعکس آنچه اشعار پیشنهاد می دهد ، خواهد بود. ما سه زن داریم که با رسیدن به بلوغ مشخص ، نتوانستند زندگی خود را به طور رضایت بخش طی کنند.


آنها ماریا و استر هستند ، دو خواهر بسیار متفاوت از یکدیگر و دوستشان کریستینا ، یک وکیل مستقر ، متاهل و مادر دو دختر که می فهمد که یکنواختی ، ازدواجشان را خراب می کند.

ماریا ، که خود را به عنوان یک زن محاسبه ، مربع و بسیار دور از ذهن معرفی می کند ، روز شریک زندگی با شریک زندگی خود جدا می شود و رهن را رسمی می کند و تعهدات ازدواج خود را می شکند. استر با دیگر ارواح داخلی می جنگد: او با فروش خلاقیت های هنری خود نتوانست استقلال خود را بدست آورد و تمایلی به سازش و پیوندها ندارد و همین امر او را به زندگی نوعی جوانی ابدی که از آن شروع می شود محکوم می کند.

همه چیز در نتیجه برخورد جنسی فاحش یک ماریا فریب خورده باعث می شود که او باردار شود و باید با یک میلیون سؤال روبرو شود: آیا می خواهید بچه دار شوید؟ آیا باید با پدرش تماس بگیرم؟ کریستینا و استر در حالی که از وی در تصمیمات خود حمایت می کنند ، خود را کشف می کنند و به دنبال جای خود می گردند.

پوستر زندگی عالی
مشاهده گالری

4 تصویر

نکته اصلی زندگی ایده آل برای نشان دادن واقعیت برای بسیاری از زنان است: آن دسته از ملاقات های زنان که با نسخه های ابدی ساخته شده اند و به نظر می رسد از یک فیلم ترسناک بیرون می آیند ، نیاز به آواز خواندن آزاد با صدای کامل در یک کارائوکه دارند ، جنون برخورد با میل جنسی در دوران بارداری یا مبارزه شدید با عزت نفس پس از سی سالگی. همه چیز از این نظر آشنا است و بندرت در یک داستان پیش داوری و آزاد در داستان نویسی کاوش می شود .

فیلمنامه Leicia Dolera و Manuel Burque هرگز شخصیت های خود را جمله یا کبوتر نمی کنند ، به آنها اجازه می دهند حتی وقتی تصمیم بد می گیرند آشکار شود و بدون اینکه درام را به فاجعه بکشاند ، با عواقب روبرو شود. در این راه ، بسیاری از اعداد صحیح نیز در کمدی و اعتبار باقی مانده اند و نمی توانند از افتادن در موضوع بزرگی که از زمان جهان به وجود آمده است جلوگیری کنند: سه شخصیت اصلی زن که عمدتاً توسط روابط احساساتی خود تعریف می شوند. هرچه هستند

زندگی کامل
مشاهده گالری

4 تصویر

پارگی ها ، خیانت ها ، برخوردها ، خیانت ها در زندگی کامل  اتفاق می افتد تا بتوانیم در مورد هواپیمای عاطفی زیاد صحبت کنیم اما در مورد دیگران که بسیار مهم هستند یا در داستان باید اهمیت بیشتری داشته باشند بسیار کم است. در حقیقت ، هنگامی که آنها به یکدیگر لمس می کنند ، حتی اگر به صورت جانبی باشد ، بسیار رضایت بخش است.

اینکه یک زن شاغل با دو دختر که عملا ماشین را به تنهایی می کشد ، وقت داشتن تاریخ و ملاقات های جنسی را دارد ، داستان علمی تخیلی است ، که مری قرار است یک مادر مجرد باشد و در کلینیک دندانپزشکی جایی که در آن کار می کند قدم نگذارد ، معنایی نیز ندارد. . با این حال ، این استر ادعایی کاملاً علیه فرهنگ موفقیت می کند ، اگر نه کاتاریک ، آشکار است. چه میزان آسیب باعث شده است مردم آن عبارت خالی Coelho را باور کنند که "وقتی شما چیزی را به شدت می خواهید ، کیهان توطئه می کند تا آرزوی شما محقق شود." خوب ، نه ، شما می توانید با تمام قدرت چیزی را آرزو کنید و هرگز به آن نرسید. و چشم ، همان مثبت است.

زندگی کامل ، که در ابتدا قرار بود به نام خودتان بگذارید بگذارید بروید ، صحبت کنید ، در حقیقت ، در مورد چیزی به همان اندازه زندگی است که زندگی برای شما اتفاق می افتد در حالی که منتظر خوشبختی هستید. یعنی این نکته مهم مسیری است که هنگام پیاده روی انجام می شود و می تواند شما را خیلی از اهداف خود دور کند ، بدون این نتیجه نتیجه بدتر شود. و او این کار را با استفاده از نقاط عطف حیاتی سه زن انجام می دهد که در زمان های مختلفی می گذرند اما این احساس راه رفتن را حتی در پوست خود گم کرده اند. واضح است که دولرا یک الماس در خشن است که اگر به مرور زمان جلا داده شود ، می تواند خیره کننده باشد. در همین حال ، این سریال اثری بسیار با وقار است که شاید علی رغم اینکه روزمره است ، به دیدن واقعیت های پنهان کمک می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی