تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

ما Vader Immortal Episode II را برای Oculus Quest تجزیه و تحلیل می کنیم ، فصل دوم سریال اپیزودیک تجربیات مجازی ایجاد شده توسط ILMxLAB که پس از اولین بار در ماه مه گذشته ، با اپیزود دوم برمی گردد که اگرچه برخی مکانیک ها را بیش از جالب معرفی می کند ، اما خاص را رها می کند. طعم شیرین و ترش ما به شما می گوییم چرا ، و اگر ارزش آن را دارد یا نه.


هفته گذشته پس از Oculus Connect 6 ، Vader Immortal Episode II در فروشگاه Oculus به زمین نشست و به پایان یافتن سه ماه خشکسالی که در سریال ILMxLAB نشنیده ایم ، پایان داد . مشخص بود که برخلاف  Vader Immortal Episode 1 ، او با استفاده از Force ، اشیاء را کشف می کند و نبردها را با چراغ برق پایین می آورد.

اکنون ، پس از اتمام آن ، می توان گفت که این حتی ... به قیمت خیلی چیزهای دیگر نیز هست. یک اپیزود شاید دیدنی تر و سرگرم کننده تر ، حتی به قیمت کوتاه تر ساختن آن ... اما بیایید عجله نکنیم ، زیرا این یکی از مواردی است که در این تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode II برای Oculus Quest خواهیم دید.


برای 1289 یورو در آمازون ، بیننده Oculus Quest را با 128 گیگابایت ذخیره کنید

در Vader Immortal Episode II ماجراهای کاپیتان کشتی Windfall را دنبال می کنیم ، مزدوری که در سیاره Mustafar برای کشف دوباره گذشته خود و کشف این که او قدرت Force را دارد روی زمین می رود. داستانی که در حال حاضر بخشی از کانون جنگ ستارگان است و در همان نقطه دقیق که قسمت اول به پایان رسید ادامه دارد.

بنابراین ، ماجراهای ما با یادگیری راه های Force با خود Vader آغاز می شود ، که به ما نیاز دارد تا بتوانیم به وسیله ای عجیب و غریب که در سیاره پنهان است دسترسی پیدا کنیم (ما چیزهای زیادی برای گفتن نداریم که توطئه و غافلگیر کننده ها نباشیم).

تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode II
از این میله های اول ، می توان تأیید کرد که ، در واقع ، قدرت های نیرو در اینجا مهم هستند . محروم از سابر خود ، به لطف یک سیستم دقیق و افسانه ای که به لطف کنترل لمسی کار می کند ، یاد خواهیم گرفت که سنگ ها را بلند کنیم ، آنها را پرتاب کنیم یا اشیاء را با فاصله از دست خود Vader دستکاری کنیم . به سادگی ماشه کنترل ها را فشار دهید تا با استفاده از شی مورد مورد نظر ، که به درد ماست ، فشار وارد کنید تا آن را لرزاند ، راه اندازی کنید ...

کمتر واقعیت ندارد که روند یادگیری بیش از پیش احساس می شود و فقط در 1 دقیقه می توانیم پدروسکوها را به سمت خود وادار پرتاب کنیم و با سهولت حیرت انگیز جلوی خود را بگیریم ، گویی که ما این کار را برای تمام عمر انجام داده ایم. چیزی که از نظر روایت ، با آنچه در فیلم های حماسه کهکشانی مشاهده می شود ، کمی متناقض است .

تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode II
به زودی ما شروع به استفاده از نیرو برای همه چیز خواهیم کرد ، از جمله معرفی کلیدها در مکانیزمهای مربوط به آنها یا حذف و از بین بردن وسایل دفاعی ، که به ما امکان می دهد از وسط و حتی هرگز بهتر ، گرفتگی هایی که ممکن است در مسیر ما بوجود بیاید ، برداریم.

کنترل ها مانند قسمت اول کاملاً قابل تنظیم هستند و ما می توانیم هر آنچه را که می تواند باعث "بیماری حرکتی" شود ، مانند صحنه های کوهنوردی ، یک زن و شوهر را حذف کنیم. برای حرکت از طریق سناریوهای سناریو راهپیمایی ، از سیستم تلفنی کلاسیک قبلا استفاده می کنیم (با استفاده از چوب چپ ما ناحیه ای را که می خواهیم به آن برویم) علامت گذاری می کنیم و اگرچه با روشی محدود ، می توانیم از شمشیر سبک استفاده کنیم. همراه با قدرت های Force ، چیز دیگری نمی توانیم انجام دهیم.


ما قصد نداریم برای افراد زیر سن قانونی وارد شویم ، اما داستان قسمت دوم Vader Immortal قسمت دوم ما را از مکان های مختلف در سیاره Mustafar ... در یک قطعه کوچک که به سختی 25 دقیقه به طول می انجامد ، می برد. بله ، شما به درستی می خوانید: در 25 دقیقه بخش عمده قسمت دوم را ارسال کردیم. لحظاتی دارد که ، روی کاغذ ، بسیار شدید است ، مانند رویارویی با یک Rancor ، اما آنها کمی می دانند و از تمام توان خود استفاده نمی کنند.

غوطه وری ، حضور ، مدل های شخصیت ها به کار خود ادامه می دهند ... همه چیز کاملاً قانع کننده است ، همچنین با استفاده از جلوه های صوتی کلاسیک این سری تقویت می شود. و به همین مناسبت ، اگر تحت تأثیر قرار دادن Vader در مقابل ما قرار بگیریم که یک سر به پا شود ، کاملاً مدل شده و با جزئیات عالی مانند بازتاب های روی کلاه وی (و با صدایی که به اصل آمریکایی نزدیک است) بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ایم. .

تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode II
پس از نتیجه گیری ما Jedi Dojo را با 10 تست یا دور جدید انجام داده ایم که البته سرگرم کننده است اما محدود نیز هست. تمام آزمایشات حول حامل این است که حشرات پرنده را که در این کارزار ظاهر می شوند ، به ما شارژ کنند ، سبر را پرتاب می کنند و از نیروی استفاده می کنند تا آنها را روی زمین ببندد یا آنها را به سمت ما بکشاند تا  آنها را از لذت ببریم .

تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode I برای Oculus Quest and Rift

در محیط اشیاء مانند نوع کنترل بخار وجود دارد که ما می توانیم از راه دور آن را فعال کنیم و همین امر به ما در رسیدن به اهداف هر دور کمک می کند (با نمره کلاسیک 1 تا 3 ستاره) ، که به نوبه خود به ما امکان باز کردن قفل اضافی را می دهد. به عنوان دسته برای چراغ برق.


اما ، همانطور که در این تحلیل از Vader Immortal Episode 2 می گوییم ، تجربه کم می شود ، کمی هم می داند. این به کاستی هایی که قبلاً در اپیزود اول دیده می شود ، می افزاید ، مانند عدم اصالت در مکانیک آنها ، که در عناوین دیگر VR به طور کامل دیده می شود.

ما همچنان به جنبه هایی می پردازیم که جهان جنگ ستارگان را تعریف می کند و این به شما کمک می کند تجربه کاملاً کامل تری داشته باشید ، همانطور که در تحلیل قسمت اول گفتیم. ما در حال اشاره به برخی از بخش های پرواز مانند نماینده Rogue One X-Wing VR از Star Wars Battlefront  یا در کنار برجک شلیک یا حتی دوئل با بلستر هستیم.

تجزیه و تحلیل Vader Immortal Episode II
ما باید برای قسمت 3 صبر کنیم تا ببینیم آیا Vader Immortal موفق شده است مسیر خود را صاف کند تا بیش از یک تجربه زودگذر شود ، فقط برای طرفداران حماسه کهکشانی که Oculus Quest را دارند در نظر گرفته شده است ... اگرچه ما اصرار داریم ، تجربه خود این نیست. لحظه های بد و خاطره انگیز دارد ، در این حالت ، تصور اولیه استفاده از Force و داشتن Rancor در دهانه صورت ... و شما انگلیسی صحبت می کنید ، زیرا نه متون به زبان اسپانیایی هستند.

اینکه کافی باشد یا نه بستگی به مقیاس هرکدام دارد ، اگرچه این بار ، لاغر شدن به طرف "نه" راحت تر است. 9.99 یورو برای 25 دقیقه "ماجراجویی" و 10 تست که در پایان کاملاً اساسی به نظر می رسد ... تقریباً مثل همه چیز در این پیشنهاد است و تمام جذابیت های خود را روی جذابیت ذاتی در جنگ ستارگان متمرکز می کند. و قدرتهای نیرو.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی