تماشای آنلاین فیلم و سریال ایرانی

اظهار نظر کنید
انتقاد از سنگر بی نهایت ، توسط کارگردانان لوراک و هندیا. در 67مین جشنواره فیلم سن سباستین (SSIFF) سال 2019 منتشر شد ، در 18 اکتبر به بیلبوردهای تبلیغاتی می رسد.


سه گانه خلاق که در پشت سنگر بینهایت قرار دارد ، مسئولیت دو فیلم دیگر است که نشان خود را از آن خود کرده اند: لوراک (فلورس) و هانتیا . در آخرین نسخه جشنواره فیلم سن سباستین (SSIFF 67)  Aitor Arregi ، Jon Garaño و José Mari Goenaga علاوه بر گرفتن جوایز دیگر از جمله جایزه هیئت داوران برای بهترین فیلمنامه ، با کف دست نقره به بهترین جهت رسیدند. برای لوئیزو بردهو و گیناگا یا جایزه Irizar برای سینمای باسک.

یک ماه لذت بردن از بهترین سریال ها و فیلم های HBO Spain را به طور رایگان شروع کنید

در واقع ، مشخص است که این فیلم با قلب و تسلط فیلمبرداری شده است ، هرچند که این فیلم نیز تا حدودی نامنظم است ، به دلیل عمده آن به مدت طولانی آن ، که تقریباً دو ساعت و نیم است. برخی پیام ها بیش از حد مورد تأکید قرار می گیرند ، برخی دیگر بدون نیاز به تکرار تکرار می شوند ، هرچند ، در هر صورت ، حساسیت و جستجوی یک داستان صمیمی که با بیشترین درایت برخورد می شود ، حداکثری هستند که هرگز از بین نمی روند.


این فیلم ما را به وقوع جنگ داخلی اسپانیا ، در سال 1936 می برد. هیژینیو و روزا یک زوج تازه متاهل هستند که در یک شهر اندلس زندگی می کنند. مجبور به فرار از گذشته اتحادیه کارگری خود ، هیگوینیو به زودی به یک مأمور قانونی تبدیل می شود که زندگی او توسط یک موضوع معلق است.

در مواجهه با چنین تهدیدی ، تمام کاری که می تواند انجام دهد ناپدید می شود تا با کمک روزا او را در یک مکان مخفی موقت ایجاد شده برای آن منظور در خانه خود پناه ببرد. آنچه که به عنوان چیزی موقتی شروع می شود ، به حالت عادی تبدیل می شود.

با گذشت زمان ، جنگ به پایان می رسد اما نه درگیری با توجه به اینکه سرکوب او را وادار می کند از ترس انتقام شدید به ادامه انتقام خود ادامه دهد. وادار به زندگی در ساندویچ برای چند دهه ، او خواهد دید که چگونه محیط او تغییر می کند اما ترس های او تغییر ناپذیر است.

سنگر بی نهایت
سنگر بی نهایت
همانطور که می گویند واقعیت قدرتمندتر از داستان است. فیلمنامه The Infinite Trench  مبتنی بر وجود به اصطلاح "مولها" است که برخی از آنها هرگز از سوراخ هایی که در آن نیمی از عمر باقی مانده است خارج نشده اند.

در حال حاضر در سال 2012 مستند 30 سال تاریکی ، به کارگردانی مانوئل اچ مارتین ، کارگردان فعلی جشنواره هوولا. مشاهده این اثر همان چیزی بود که فیوز خلاق را روشن می کرد که در ساخت داستان داستانی بر روی آن نقش بسته است ، زیرا این کار بر اساس هیچ مورد خاص نیست.

بعد از شروع پویاتر ، خشونت آمیز و ترسناک تر که در آن ما یک آزار و اذیت خستگی ناپذیر زندگی می کنیم ، لحن فیلم متفاوت است. تا حدود زیادی ، نقطه نظر هیگوینیو را در طول روایت اتخاذ می کنیم ، بنابراین ما فاجعه جنگ و استقرار متعاقب آن تقریباً همیشه درون گرایی فرانکو را زندگی می کنیم ، یکبار که برای زنده ماندن از خود مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگر بی نهایت
مشاهده گالری

4 تصویر

از این طریق تماشاگر این فرصت را دارد که از پوست خود پیدا کند و با ترس از کشف ، ناتوانی خود را در هنگام مشاهده درماندگی مشاهده کند ، چه اتفاقی می افتد بدون اینکه بتواند بدون خیانت به خود واسطه کند ، حسادت می کند ، پشیمان می شود ، در فضای آزاد باز می شود. ..  آنتونیو دو لا توره ما را نسبت به آن زندگی استعفا یافته و ترسناک که با او در میان می گذاریم قابل نفوذ می داند و این به دروغ ناپدید شدن وی استوار است.

متأسفانه شیمی کمی که او با همبازی اش Belén Cuesta وجود دارد ، وجود دارد که در طنز بسیار بهتر از نمایشی است. به این معنا و با وجود شدت موضوعی که The Infinite Trench  به آن پرداخته ،  درست است که مواقعی وجود دارد که برخی از خطوط خنده دار فیلمنامه باعث شکسته شدن مخاطب می شوند ، گویی این یک اسپیووت است که برای آزادی تنش باز می شود. و بسیار مورد استقبال قرار می گیرد ، زیرا همچنین به بیدار کردن درجه خاصی از غلبه بر اوقات بسیار تاریک کمک می کند.

برای بقیه و با توجه به دشواری فیلمبرداری در فضاهای اندک که نشانگر گذر طولانی از زمان است ، باید گفت که جهت هنری و لباس عالی است. انتخاب موسیقی همچنین کمک زیادی می کند تا هر بخش از داستان را با برخی از ترانه ها که بسیار آشنا هستند ، قرار دهید. شخصیت پردازی به خصوص برای او در بخش پایانی اجباری تر است ، هرچند بدون شک پیام آخر باعث می شود زیاده روی های فیلم نادیده گرفته نشود. از این گذشته ، هنوز هم یک داستان عاشقانه و حاشیه های فراوانی وجود دارد که در آن پیروز می شود ، یک رابطه پشتیبانی بی قید و شرط یا در اسارت یا آزادی است.

هنگام انتشار مقالات مهم ، هشدار دریافت کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی